Retourneren

Uiteraard hopen wij dat u tevreden bent met uw product en dat u niet hoeft te retourneren. Maar mocht dit onverhoopt toch het geval zijn, dan kunt u uw product(en) binnen 14 dagen na aankoop retourneren (mits overeenstemmend met de algemene voorwaarden. De kosten voor de retourzending zijn voor u zelf. Dit gaat volgens de volgende stappen:

1. IJzerwarenwebshop.nl hanteert een zichttermijn van 14 dagen. In de zichttermijn kunt u zonder opgaaf van reden uw bestelling retourneren.
2. De zichttermijn gaat in op de dag van ontvangst van de bestelling.
3. Binnen de zichttermijn retourneren is alleen mogelijk met originele verpakking, onbeschadigd en onbevuild.
4. Een kopie van de factuur moet altijd meegestuurd worden, anders wordt uw retour niet in behandeling genomen.
5. Als u een product retour stuurt krijgt u geen vervangend artikel. Een nieuw product kunt u via de webshop opnieuw bestellen.
6. Schade aan ontvangen artikelen binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling melden via mail of telefoon.
7. Het is niet toegestaan artikelen na de zichttermijn te retourneren, tenzij het een garantie betreft.

Hoe kunnen de artikelen retour?
Artikelen kunnen zelf teruggestuurd worden naar ons adres.

Verwerkingstijd
IJzerwarenwebshop.nl hanteert een verwerkingstijd van 5 werkdagen. Na verwerking van uw retour zult u geïnformeerd worden over de status en verdere gang van zaken. Wij streven er naar om het door u betaalde bedrag binnen 7 á 14 dagen terug te storten met een maximum van 30 dagen. Bij een retour binnen de zichttermijn wordt het gehele bedrag inclusief de verzendkosten teruggestort. Let op, dit geldt alleen als het product ongebruikt / onbeschadigd retour is gestuurd.

Verkeerd product ontvangen
We gaan heel zorgvuldig te werk, maar natuurlijk kan het voorkomen dat er een keer een fout wordt gemaakt door ons. Heeft u jeen verkeerd artikel ontvangen, laat ons dit dan weten via het contactformulier. U ontvangt van ons binnen 1 werkdag een passende oplossing. Heeft u zelf het verkeerde artikel besteld? Geen probleem. In de meeste gevallen kunt u het product terugsturen. Neem dus altijd even contact op met onze klantenservice.

Klachten
Heeft u een klacht over een product of over ons? Neem contact op via het contactformulier, vul dan u telefoonnummer in waarop u overdag bereikbaar bent, dan nemen we contact met u op en lossen we het samen op.